Peri Amin <3

Nu ska jag berätta lite om min kompis Peri...

Hon är 13 år och kommer ifrån Kurdistan, hon är en väldigt sprallig tjej som gnäller hela tiden, haha. Jag kallar henne för anakonda.. Såhär kan en konversation mellan oss två se ut i skolan:

Jag: Sheeeeeeena vaaaldy
Peri: Ameeeeeeeeeeeeeee, sluuuuuuuuuuuuuutaaaaaaa.. inte roooooligt *tittar ner, wäääääääääääää*


En väldigt tråkig sådan men man måste vara där för att förstå allt haha.

Besök henne: www.kaaniin.blogg.se



Update: Hon skrev så gulliga saker om mig i hennes blogg så nångång måste jag skriva ett ännu finare än hennes. Det får bli snart iaf.



Peri, Arsema, Figen, Jag och Bano. Titta hon står som en ballerina :)

Kommentarer
Postat av: peri

HHAAHAHAH JAG E BALLERINA. FOLKET DET ÄR JAG MED GLADIATOR SKOR :p <3

2009-06-18 @ 12:58:08
Postat av: Nil

Haha ;)

2009-06-18 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0